00447835115499 - SUNĂ sau CERE SĂ FII SUNAT - Suntem deschiși și receptivi

MA Arhitectura peisagistică profesională

MA Arhitectura peisagistică profesională

Prezentare generală

Programele de arhitectură peisagistică profesionale de la UEL reprezintă o adăugare recentă a cursurilor acreditate de Institutul Peisaj, organismul profesional pentru arhitecți de peisaj din Marea Britanie.
Master în Arhitectura Peisajului Profesional este un program pentru cei care dețin fie o diplomă de licență în arhitectura peisagistică sau un Institutul de Peisaj acreditat de “conversie” de calificare și o diplomă într-o altă disciplină.
La UEL, prin studioul de proiectare, proiectele live și cercetarea teoriei, explorăm chestiunile cheie ale vieții contemporane – migrația, inegalitatea, schimbările climatice, creșterea urbană, securitatea alimentară – prin intermediul arhitecturii peisagistice, folosind cunoștințele, instrumentele și modelele în uz; în dezvoltare la nivel global. Investigăm înțelegerea acestor idei cu pasiune și angajament; explorăm modurile în care peisajul, natura și locul sunt atât social, cât și fizic, “construite”. Căutăm să dezvoltăm conștiința critică și înțelegerea personală a peisajului și, din acest motiv, să cultivăm o abordare individuală, considerată, în primul rând pentru proiectarea unor locuri accesibile publicului. Învățarea noastră sprijină dobândirea abilităților și cunoștințelor despre care știm că sunt relevante pentru practica profesională acum, în timp ce dezvoltăm traiectorii personale pentru viitor, în acest domeniu profesional larg.

Cum voi fi evaluat?

   Cursul va fi predat folosind o varietate de strategii de predare – învățare în așa fel încât să încurajeze și dezvolte abilitățile de învățare independente. Veți fi evaluat pe baza unei combinații de examene, cursuri și a unui proiect. Proiectul este sprijinit cu sesiuni predare cu și învățare a metodelor de cercetare. Acesta vă permite să vă selectați un subiect ce vă interesează și să vă angajați în cercetare academică cu scopul de a aprofunda și aplica cunoștințele teoretice pe care le-ați câștigat de-a lungul timpului.

 

  Finanţare, condiţii :

În UK studenții beneficiază de finanțare prin intermediul unei instituții a Guvernului Britanic numită: Student Finance
Aplicația eligibilă de finanțare pentru studii superioare de către cetățenii europeni (printre care se număra și românii) poate fi făcută ca:

    • Student European:  prin acest tip de finanțare, vi se achită doar contravaloarea cursului ce se achită direct în contul universității de către “Student Finance”. În cazul acestei aplicații nu trebuie decât să fiți cetățeni ai unui stat din Uniunea Europeană (inclusiv România) chiar dacă nu ați locuit niciodată în UK (aplicația poate fi făcută online direct din România)
    • “Migrant Worker”: sunteți eligibil chiar dacă nu sunteți rezident dar lucrați legal în UK de minim 3 luni înainte de data începerii cursului (legal însemnând că puteți dovedi cu “payslips”, “Statement”-uri bancare, “Invoice”-uri sau contracte de muncă) prin acest tip de aplicație, beneficiați atât de achitarea taxei de școlarizare cât și de bani de întreținere (între £5,000 și £12,000 pe an). Taxa de școlarizare va fi virată direct în contul universității iar banii de întreținere vor fi virați separat în contul dumneavoastră personal în 3 tranșe egale.
    • “Rezident”: prin acest tip de aplicație va trebui doar să dovediți că locuiți de minim 5 ani în UK-dovezi eligibile sunt considerate extrase de cont bancar (Bank Statement), contracte de casă, facturi de gaz sau electricitate , energie electrică. Pentru acest tip de aplicație, va beneficiați atât de achitarea taxei de școlarizare în contul universității cât și bani de întreținere-în contul dumneavoastră personal (între £5,000 și £12,000 pe an).

  Procedura de înscriere

1. Completati urmatorul formular si veti fi contactati de catre noi:

    • completați formularul de înscriere coresounzator universității și profilului ales.
    • după completarea dosarului, noi îl trimitem la universitate. Odată acceptat primiți prin e-mail confirmarea acceptării dumneavoastră condiționată de promovarea testării de la universitate.

    2. Veti primi “Conditional Offer”: dupa completarea dosarului, noi il trimitem la universitate. Odata acceptat primiti prin e-mail confirmarea acceptarii dumneavoastra conditionata de promovarea testarii de la universitate.

    3. Programarea pentru testare: in acelasi timp cu dumneavoastra suntem instiintat de oferta facuta de universitate. In functie de situatie, noi sau universitatea va vom sau vor contacta pentru a fixa de comun acord o data si ora pentru testare.

    4. Testarea: cuprinde două segmente principale:

    • Interviu academic – vă este testat nivelul limbii engleze “ascultat” și “vorbit” (durează aproximativ 10 minute).
    • Test de engleza – vă este testat nivelul de limba engleză scris (va trebui să concepeți un eseu de minim 250 de cuvinte). Punctajul va trebui să fie de minim 50 de puncte din 100.
    • Test de matematica – îl veți da doar dacă aveți sub 6 la bacalaureat la disciplina matematică. Dacă nu aveți bacalaureatul la matematică va trebui să aveți media minim 6 a anilor de studiu la această disciplină. Oricum ar fi, testul e unul foarte simplist-gen calcul procentual (algebră simplă).

    La testare va trebui să va prezentați cu toate documentele furnizate nouă pentru înscriere în original (pentru a face confruntarea copiilor cu originalele).

    4. “Unconditional Offer” – în cazul promovării testării, în maxim 3 zile, veți primi oferta necondiționată de acceptare.

    5. Aplicatia la “Student Finance” – după acceptare, vom trece la partea financiară a procedurii în care vom solicita finanțarea pentru studii în funcție de tipul de aplicație la care vă încadrați dumneavoastră (‘Eu Student”, “Migrant Worker” sau “Rezident”).

    6. “Enrollment Day” – după ce ați fost acceptați și am făcut aplicația de finanțare, va trebui să vă prezentați la universitate (cu dovada aplicării online) pentru a vi se vă înmâna cardul de student, pentru a semna contractul și a vă comunica orarul-practic în acel moment deveniți oficial STUDENȚI la universitate.

      Acte necesare

    1. Copie de pe “Diploma Level 5 BTEC” si “Transcript of results”.
    2. Copie Pasaport sau Carte de Identitate.
    3. CV ( Curriculum Vitae).
    4. “Personal Statement” – este un eseu de minim 250 de cuvinte în care veți răspunde la un set de întrebări (vi-l vom furniza la birouul nostru în momentul înscrierii).

    Suntem permanent la dispoziția dumneavoastră! 0044/7835115499