Prezentare generala
Ce anume voi studia?
De-a lungul cursului veți studia o gamă largă de subiecte, de la dezvoltarea de sisteme și de gestionare a sistemelor strategice, la problemele actuale în calcul și management profesional și partea practică.
Veți realiza de asemenea, un proiect – studiu de caz care vă va oferi posibilitatea de a aplica toate abilitățile ănvățate la o sarcină de lucru importantă de dezvoltare software.
Cum voi fi evaluat?
Parcurgerea acestui curs se realizează folosind o serie de metode, inclusiv: prelegeri, seminarii, ateliere de lucru practice, toate astea fiind concepute pentru a vă dezvolta abilitățile dumneavoastră.
Fiecare modul de studiu este evaluat prin teme de efectuat în timpul orelor de curs, examene la sfârșitul modulului, sau ambele. Proiectul individual poate fi inițiat de Universitate, student, sau un client extern și constă dintr-un produs final și un raport explicativ și evaluarea procesului de proiect. Toate modulele au unele elemente de lucru practice, dintre care majoritatea necesită utilizarea sistemelor informatice.
Ce carieră pot să urmez după finalizare?
După finalizarea cu succes a acestui curs, cu un minim de 2:2 Degree, veți fi în măsură să urmați MSc Cyber Security sau ca alternativă puteți aplica pentru alt curs: MSc Web and Mobile Development Technologies ce este considerat ca studii Part time.
După parcurgerea cursului, puteți urma o carieră într-o gamă largă de domenii cum ar fi: afaceri și de calcul, în dezvoltarea de aplicații, programe de calculator sau de management de proiect.
Module curs:
- TBC – Strategic Systems Management (20 credits)
- LD0615 – Object-Oriented Modelling & Design (20 credits)
- LD0647 – Project Management & Professional Development (20 credits)
- LD0656 – Case Project (20 credits)
- LD0667 – Object Oriented and Web Programming (20 credits)
- LD0668 – Social Issues in Computing (20 credits)
Accesarea acestui curs “Top-Up”
Daca ati finalizat la colegiu “Level 4 Level 5” atunci puteti sa aplicati la universitate pentru “Level 6” ce este numit an de “Top-Up”. Absolventii acelui an (de “Top-Up”, vor dobandi diploma universitara.
In functie de fiecare candidat in parte, acceptarea la anul de “Top-Up” se va face diferit – depinzand de calificativele obtinute pe parcursul celor doi ani de zile de colegiu.
Daca dumneavoastra ati obtinut pe parcursul celor doi ani de zile (Level 4 Level 5) calificativul general minim “Merit” atunci sunteti eligibili sa accesati direct anul de “Top-Up” fara nici un alt test sau curs suplimentar.
In cazul in care calificativele nu sunt cele satisfacatoare accesarii directe, aveti posibilitatea sa mergeti mai departe doar daca veti promova un curs de maxim doua luni de zile numit: “Bridging Course” menit sa faca “puntea” spre “Level 6”. La finalul acestui curs veti da un test si in functie de rezultatele obtinute, veti fi sau nu acceptat.
Finantare, conditii
In UK studentii beneficiaza de finantare prin intermediul unei institutii a Guvernului Britanic numita “Student Finance”. Link-ul spre website il gasiti aici: https://www.gov.uk/student-finance-register-login
Aplicatia eligibila de finantare pentru studii superioare de catre cetatenii europeni (printre care se numara si romanii) poate fi facuta ca:
- Student European: Prin acest tip de finantare, vi se achita doar contravaloarea cursului ce se achita direct in contul universitatii de catre “Student Finance”. In cazul acestei aplicatii nu trebuie decat sa fiti cetateni ai unui stat din Uniunea Europeana (inclusiv Romania) chiar daca nu ati locuit niciodata in UK (aplicatia poate fi facuta online direct din Romania)
- “Migrant Worker” – sunteti eligibil chiar daca nu sunteti rezident dar lucrati legal in UK de minim 3 luni inainte de data inceperii cursului (legal insemnand ca puteti dovedi cu “payslips”, “Statement”-uri bancare, “Invoice”-uri sau contracte de munca) prin acest tip de aplicatie, beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare cat si de bani de intretinere (intre £5,000 si £12,000 pe an). Taxa de scolarizare va fi virata direct in contul universitatii iar banii de intretinere vor fi virati separat in contul dumneavoastra personal in 3 transe egale.
- “Rezident” – Prin acest tip de aplicatie va trebui doar sa dovediti ca locuiti de minim 5 ani in UK – dovezi eligibile sunt considerate extrase de cont bancar (Bank Statement), contracte de casa, facturi de gaz sau electricitate , energie electrica. Pentru acest tip de aplicatie, va beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare in contul universitatii cat si bani de intretinere – in contul dumneavoastra personal (intre £5,000 si £12,000 pe an).
Procedura de inscriere
1. Va prezentati la sediul agentiei noastre:
- completati formularul de inscriere coresounzator universitatii si profilului ales
- ne furnizati actele necesare completarii dosarului. In cazul in care nu aveti toate cele necesare, nu este nici o problema, ni le puteti trimite ulterior prin e-mail.
2. Veti primi “Conditional Offer”: dupa completarea dosarului, noi il trimitem la universitate. Odata acceptat primiti prin e-mail confirmarea acceptarii dumneavoastra conditionata de promovarea testarii de la universitate.
3. Programarea pentru testare: in acelasi timp cu dumneavoastra suntem instiintat de oferta facuta de universitate. In functie de situatie, noi sau universitatea va vom sau vor contacta pentru a fixa de comun acord o data si ora pentru testare.
4. Testarea: cuprinde doua segmente principale:
- Interviu academic – va este testat nivelul limbii engleze “ascultat” si “vorbit” (dureaza aproximativ 10 minute)
- Test de engleza – va este testat nivelul de limba engleza scris (va trebui sa concepeti un eseu de minim 250 de cuvinte). Punctajul va trebui sa fie de minim 50 de puncte din 100.
- Test de matematica – il veti da doar daca aveti sub 6 la bacalaureat la disciplina matematica. Daca nu aveti bacalaureatul la matematica va trebui sa aveti media minim 6 a anilor de studiu la aceasta disciplina. Oricum ar fi, testul e unul foarte simplist – gen calcul procentual (algebra simpla).
La testarea va trebui sa va prezentati cu toate documentele furnizate noua pentru inscriere in original (pentru a face confruntarea copiilor cu originalele).
4. “Unconditional Offer” – in cazul promovarii testarii, in maxim 3 zile, veti primi oferta neconditionata de acceptare.
5. Aplicatia la “Student Finance” – dupa acceptare, vom trece la partea financiara a procedurii in care vom solicita finantarea pentru studii in functie de tipul de aplicatie la care va incadrati dumneavoastra (‘Eu Student”, “Migrant Worker” sau “Rezident”)
6. “Enrollment Day” – dupa ce ati fost acceptati si am facut aplicatia de finantare, va trebui sa va prezentati la universitate (cu dovada aplicarii online) pentru a vi se va inmana cardul de student, pentru a semna contractul si a va comunica orarul – practic in acel moment deveniti oficial STUDENTI la universitate.
Acte necesare
- Copie de pe “Diploma Level 5 BTEC” si “Transcript of results”
- Copie Pasaport sau Carte de Identitate
- CV ( Curriculum Vitae)
- “Personal Statement” – este un eseu de minim 250 de cuvinte in care veti raspunde la un set de intrebari (vi-l vom furniza de la noi la birou in momentul inscrierii)
Prezentare generala
Daca ati finalizat la colegiu “Level 4 Level 5” atunci puteti sa aplicati la universitate pentru “Level 6” ce este numit an de “Top-Up”. Absolventii acelui an (de “Top-Up”, vor dobandi diploma universitara.
In functie de fiecare candidat in parte, acceptarea la anul de “Top-Up” se va face diferit – depinzand de calificativele obtinute pe parcursul celor doi ani de zile de colegiu.
Daca dumneavoastra ati obtinut pe parcursul celor doi ani de zile (Level 4 Level 5) calificativul general minim “Merit” atunci sunteti eligibili sa accesati direct anul de “Top-Up” fara nici un alt test sau curs suplimentar.
In cazul in care calificativele nu sunt cele satisfacatoare accesarii directe, aveti posibilitatea sa mergeti mai departe doar daca veti promova un curs de maxim doua luni de zile numit: “Bridging Course” menit sa faca “puntea” spre “Level 6”. La finalul acestui curs veti da un test si in functie de rezultatele obtinute, veti fi sau nu acceptat.
Finantare, conditii
In UK studentii beneficiaza de finantare prin intermediul unei institutii a Guvernului Britanic numita “Student Finance”. Link-ul spre website il gasiti aici: https://www.gov.uk/student-finance-register-login
Aplicatia eligibila de finantare pentru studii superioare de catre cetatenii europeni (printre care se numara si romanii) poate fi facuta ca:
- Student European: Prin acest tip de finantare, vi se achita doar contravaloarea cursului ce se achita direct in contul universitatii de catre “Student Finance”. In cazul acestei aplicatii nu trebuie decat sa fiti cetateni ai unui stat din Uniunea Europeana (inclusiv Romania) chiar daca nu ati locuit niciodata in UK (aplicatia poate fi facuta online direct din Romania)
- “Migrant Worker” – sunteti eligibil chiar daca nu sunteti rezident dar lucrati legal in UK de minim 3 luni inainte de data inceperii cursului (legal insemnand ca puteti dovedi cu “payslips”, “Statement”-uri bancare, “Invoice”-uri sau contracte de munca) prin acest tip de aplicatie, beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare cat si de bani de intretinere (intre £5,000 si £12,000 pe an). Taxa de scolarizare va fi virata direct in contul universitatii iar banii de intretinere vor fi virati separat in contul dumneavoastra personal in 3 transe egale.
- “Rezident” – Prin acest tip de aplicatie va trebui doar sa dovediti ca locuiti de minim 5 ani in UK – dovezi eligibile sunt considerate extrase de cont bancar (Bank Statement), contracte de casa, facturi de gaz sau electricitate , energie electrica. Pentru acest tip de aplicatie, va beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare in contul universitatii cat si bani de intretinere – in contul dumneavoastra personal (intre £5,000 si £12,000 pe an).
Procedura de inscriere
1. Va prezentati la sediul agentiei noastre:
- completati formularul de inscriere coresounzator universitatii si profilului ales
- ne furnizati actele necesare completarii dosarului. In cazul in care nu aveti toate cele necesare, nu este nici o problema, ni le puteti trimite ulterior prin e-mail.
2. Veti primi “Conditional Offer”: dupa completarea dosarului, noi il trimitem la universitate. Odata acceptat primiti prin e-mail confirmarea acceptarii dumneavoastra conditionata de promovarea testarii de la universitate.
3. Programarea pentru testare: in acelasi timp cu dumneavoastra suntem instiintat de oferta facuta de universitate. In functie de situatie, noi sau universitatea va vom sau vor contacta pentru a fixa de comun acord o data si ora pentru testare.
4. Testarea: cuprinde doua segmente principale:
- Interviu academic – va este testat nivelul limbii engleze “ascultat” si “vorbit” (dureaza aproximativ 10 minute)
- Test de engleza – va este testat nivelul de limba engleza scris (va trebui sa concepeti un eseu de minim 250 de cuvinte). Punctajul va trebui sa fie de minim 50 de puncte din 100.
- Test de matematica – il veti da doar daca aveti sub 6 la bacalaureat la disciplina matematica. Daca nu aveti bacalaureatul la matematica va trebui sa aveti media minim 6 a anilor de studiu la aceasta disciplina. Oricum ar fi, testul e unul foarte simplist – gen calcul procentual (algebra simpla).
La testarea va trebui sa va prezentati cu toate documentele furnizate noua pentru inscriere in original (pentru a face confruntarea copiilor cu originalele).
4. “Unconditional Offer” – in cazul promovarii testarii, in maxim 3 zile, veti primi oferta neconditionata de acceptare.
5. Aplicatia la “Student Finance” – dupa acceptare, vom trece la partea financiara a procedurii in care vom solicita finantarea pentru studii in functie de tipul de aplicatie la care va incadrati dumneavoastra (‘Eu Student”, “Migrant Worker” sau “Rezident”)
6. “Enrollment Day” – dupa ce ati fost acceptati si am facut aplicatia de finantare, va trebui sa va prezentati la universitate (cu dovada aplicarii online) pentru a vi se va inmana cardul de student, pentru a semna contractul si a va comunica orarul – practic in acel moment deveniti oficial STUDENTI la universitate.
Acte necesare
- Copie de pe “Diploma Level 5 BTEC” si “Transcript of results”
- Copie Pasaport sau Carte de Identitate
- CV ( Curriculum Vitae)
- “Personal Statement” – este un eseu de minim 250 de cuvinte in care veti raspunde la un set de intrebari (vi-l vom furniza de la noi la birou in momentul inscrierii)