Prezentare generala
Ce anume voi studia?
De-a lungul cursului, vă veți implica în subiecte cum ar fi: managementul strategic și responsabilitatea corporativă; de gestionare a riscurilor bancare, finanțe internaționale și management financiar. Vei avea posibilitatea de a construi portofoliul și dvs. de angajare, le distinge de competitori cu experiență de primă mână a evoluțiilor actuale ale pieței și a datelor financiare.
Cum voi fi evaluat?
Cursul va fi predat folosind o varietate de strategii de predare și de învățare pentru a încuraja și de a dezvolta abilitățile de învățare independente. Veți fi evaluat pe baza unei combinații de examene, cursuri și un proiect.
Ce carieră pot să urmez după finalizare?
La absolvire veți fi educat astfel încât să vă alăturați sectorului financiar bancar și în domenii cum ar fi serviciile financiare, activitatea de consiliere financiară, bancară internațională, societăți de construcții, societățile de asigurare, uniunile de credit și a altor intermediari financiari.
Pentru acei studenți care doresc să își consolideze în continuare CV-ul lor, 2 module sunt orientate către certificarea Professional Asociate Risk Manager (MAEC), permițând astfel o tranziție ușoară (este de dorit) la finalizarea acestui curs.
Module curs:
- Risk 1: Credit and Market Risk (20 credits)
- International Finance and Financial Management (20 credits)
- Risk II: Interest Rate, Liquidity and Operational Risk (20 credits)
- Academic and Career Development (20 credits)
- Contemporary Issues in Business (20 credits)
- Study Support (0 credits)
- Strategic Management and Corporate Responsibility (20 credits)
Accesarea acestui curs “Top-Up”
Daca ati finalizat la colegiu “Level 4 Level 5” atunci puteti sa aplicati la universitate pentru “Level 6” ce este numit an de “Top-Up”. Absolventii acelui an (de “Top-Up”, vor dobandi diploma universitara.
In functie de fiecare candidat in parte, acceptarea la anul de “Top-Up” se va face diferit – depinzand de calificativele obtinute pe parcursul celor doi ani de zile de colegiu.
Daca dumneavoastra ati obtinut pe parcursul celor doi ani de zile (Level 4 Level 5) calificativul general minim “Merit” atunci sunteti eligibili sa accesati direct anul de “Top-Up” fara nici un alt test sau curs suplimentar.
In cazul in care calificativele nu sunt cele satisfacatoare accesarii directe, aveti posibilitatea sa mergeti mai departe doar daca veti promova un curs de maxim doua luni de zile numit: “Bridging Course” menit sa faca “puntea” spre “Level 6”. La finalul acestui curs veti da un test si in functie de rezultatele obtinute, veti fi sau nu acceptat.
Finantare, conditii
In UK studentii beneficiaza de finantare prin intermediul unei institutii a Guvernului Britanic numita “Student Finance”. Link-ul spre website il gasiti aici: https://www.gov.uk/student-finance-register-login
Aplicatia eligibila de finantare pentru studii superioare de catre cetatenii europeni (printre care se numara si romanii) poate fi facuta ca:
- Student European: Prin acest tip de finantare, vi se achita doar contravaloarea cursului ce se achita direct in contul universitatii de catre “Student Finance”. In cazul acestei aplicatii nu trebuie decat sa fiti cetateni ai unui stat din Uniunea Europeana (inclusiv Romania) chiar daca nu ati locuit niciodata in UK (aplicatia poate fi facuta online direct din Romania)
- “Migrant Worker” – sunteti eligibil chiar daca nu sunteti rezident dar lucrati legal in UK de minim 3 luni inainte de data inceperii cursului (legal insemnand ca puteti dovedi cu “payslips”, “Statement”-uri bancare, “Invoice”-uri sau contracte de munca) prin acest tip de aplicatie, beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare cat si de bani de intretinere (intre £5,000 si £12,000 pe an). Taxa de scolarizare va fi virata direct in contul universitatii iar banii de intretinere vor fi virati separat in contul dumneavoastra personal in 3 transe egale.
- “Rezident” – Prin acest tip de aplicatie va trebui doar sa dovediti ca locuiti de minim 5 ani in UK – dovezi eligibile sunt considerate extrase de cont bancar (Bank Statement), contracte de casa, facturi de gaz sau electricitate , energie electrica. Pentru acest tip de aplicatie, va beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare in contul universitatii cat si bani de intretinere – in contul dumneavoastra personal (intre £5,000 si £12,000 pe an).
Procedura de inscriere
1. Va prezentati la sediul agentiei noastre:
- completati formularul de inscriere coresounzator universitatii si profilului ales
- ne furnizati actele necesare completarii dosarului. In cazul in care nu aveti toate cele necesare, nu este nici o problema, ni le puteti trimite ulterior prin e-mail.
2. Veti primi “Conditional Offer”: dupa completarea dosarului, noi il trimitem la universitate. Odata acceptat primiti prin e-mail confirmarea acceptarii dumneavoastra conditionata de promovarea testarii de la universitate.
3. Programarea pentru testare: in acelasi timp cu dumneavoastra suntem instiintat de oferta facuta de universitate. In functie de situatie, noi sau universitatea va vom sau vor contacta pentru a fixa de comun acord o data si ora pentru testare.
4. Testarea: cuprinde doua segmente principale:
- Interviu academic – va este testat nivelul limbii engleze “ascultat” si “vorbit” (dureaza aproximativ 10 minute)
- Test de engleza – va este testat nivelul de limba engleza scris (va trebui sa concepeti un eseu de minim 250 de cuvinte). Punctajul va trebui sa fie de minim 50 de puncte din 100.
- Test de matematica – il veti da doar daca aveti sub 6 la bacalaureat la disciplina matematica. Daca nu aveti bacalaureatul la matematica va trebui sa aveti media minim 6 a anilor de studiu la aceasta disciplina. Oricum ar fi, testul e unul foarte simplist – gen calcul procentual (algebra simpla).
La testarea va trebui sa va prezentati cu toate documentele furnizate noua pentru inscriere in original (pentru a face confruntarea copiilor cu originalele).
4. “Unconditional Offer” – in cazul promovarii testarii, in maxim 3 zile, veti primi oferta neconditionata de acceptare.
5. Aplicatia la “Student Finance” – dupa acceptare, vom trece la partea financiara a procedurii in care vom solicita finantarea pentru studii in functie de tipul de aplicatie la care va incadrati dumneavoastra (‘Eu Student”, “Migrant Worker” sau “Rezident”)
6. “Enrollment Day” – dupa ce ati fost acceptati si am facut aplicatia de finantare, va trebui sa va prezentati la universitate (cu dovada aplicarii online) pentru a vi se va inmana cardul de student, pentru a semna contractul si a va comunica orarul – practic in acel moment deveniti oficial STUDENTI la universitate.
Acte necesare
- Copie de pe “Diploma Level 5 BTEC” si “Transcript of results”
- Copie Pasaport sau Carte de Identitate
- CV ( Curriculum Vitae)
- “Personal Statement” – este un eseu de minim 250 de cuvinte in care veti raspunde la un set de intrebari (vi-l vom furniza de la noi la birou in momentul inscrierii)
Prezentare generala
Daca ati finalizat la colegiu “Level 4 Level 5” atunci puteti sa aplicati la universitate pentru “Level 6” ce este numit an de “Top-Up”. Absolventii acelui an (de “Top-Up”, vor dobandi diploma universitara.
In functie de fiecare candidat in parte, acceptarea la anul de “Top-Up” se va face diferit – depinzand de calificativele obtinute pe parcursul celor doi ani de zile de colegiu.
Daca dumneavoastra ati obtinut pe parcursul celor doi ani de zile (Level 4 Level 5) calificativul general minim “Merit” atunci sunteti eligibili sa accesati direct anul de “Top-Up” fara nici un alt test sau curs suplimentar.
In cazul in care calificativele nu sunt cele satisfacatoare accesarii directe, aveti posibilitatea sa mergeti mai departe doar daca veti promova un curs de maxim doua luni de zile numit: “Bridging Course” menit sa faca “puntea” spre “Level 6”. La finalul acestui curs veti da un test si in functie de rezultatele obtinute, veti fi sau nu acceptat.
Finantare, conditii
In UK studentii beneficiaza de finantare prin intermediul unei institutii a Guvernului Britanic numita “Student Finance”. Link-ul spre website il gasiti aici: https://www.gov.uk/student-finance-register-login
Aplicatia eligibila de finantare pentru studii superioare de catre cetatenii europeni (printre care se numara si romanii) poate fi facuta ca:
- Student European: Prin acest tip de finantare, vi se achita doar contravaloarea cursului ce se achita direct in contul universitatii de catre “Student Finance”. In cazul acestei aplicatii nu trebuie decat sa fiti cetateni ai unui stat din Uniunea Europeana (inclusiv Romania) chiar daca nu ati locuit niciodata in UK (aplicatia poate fi facuta online direct din Romania)
- “Migrant Worker” – sunteti eligibil chiar daca nu sunteti rezident dar lucrati legal in UK de minim 3 luni inainte de data inceperii cursului (legal insemnand ca puteti dovedi cu “payslips”, “Statement”-uri bancare, “Invoice”-uri sau contracte de munca) prin acest tip de aplicatie, beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare cat si de bani de intretinere (intre £5,000 si £12,000 pe an). Taxa de scolarizare va fi virata direct in contul universitatii iar banii de intretinere vor fi virati separat in contul dumneavoastra personal in 3 transe egale.
- “Rezident” – Prin acest tip de aplicatie va trebui doar sa dovediti ca locuiti de minim 5 ani in UK – dovezi eligibile sunt considerate extrase de cont bancar (Bank Statement), contracte de casa, facturi de gaz sau electricitate , energie electrica. Pentru acest tip de aplicatie, va beneficiati atat de achitarea taxei de scolarizare in contul universitatii cat si bani de intretinere – in contul dumneavoastra personal (intre £5,000 si £12,000 pe an).
Procedura de inscriere
1. Va prezentati la sediul agentiei noastre:
- completati formularul de inscriere coresounzator universitatii si profilului ales
- ne furnizati actele necesare completarii dosarului. In cazul in care nu aveti toate cele necesare, nu este nici o problema, ni le puteti trimite ulterior prin e-mail.
2. Veti primi “Conditional Offer”: dupa completarea dosarului, noi il trimitem la universitate. Odata acceptat primiti prin e-mail confirmarea acceptarii dumneavoastra conditionata de promovarea testarii de la universitate.
3. Programarea pentru testare: in acelasi timp cu dumneavoastra suntem instiintat de oferta facuta de universitate. In functie de situatie, noi sau universitatea va vom sau vor contacta pentru a fixa de comun acord o data si ora pentru testare.
4. Testarea: cuprinde doua segmente principale:
- Interviu academic – va este testat nivelul limbii engleze “ascultat” si “vorbit” (dureaza aproximativ 10 minute)
- Test de engleza – va este testat nivelul de limba engleza scris (va trebui sa concepeti un eseu de minim 250 de cuvinte). Punctajul va trebui sa fie de minim 50 de puncte din 100.
- Test de matematica – il veti da doar daca aveti sub 6 la bacalaureat la disciplina matematica. Daca nu aveti bacalaureatul la matematica va trebui sa aveti media minim 6 a anilor de studiu la aceasta disciplina. Oricum ar fi, testul e unul foarte simplist – gen calcul procentual (algebra simpla).
La testarea va trebui sa va prezentati cu toate documentele furnizate noua pentru inscriere in original (pentru a face confruntarea copiilor cu originalele).
4. “Unconditional Offer” – in cazul promovarii testarii, in maxim 3 zile, veti primi oferta neconditionata de acceptare.
5. Aplicatia la “Student Finance” – dupa acceptare, vom trece la partea financiara a procedurii in care vom solicita finantarea pentru studii in functie de tipul de aplicatie la care va incadrati dumneavoastra (‘Eu Student”, “Migrant Worker” sau “Rezident”)
6. “Enrollment Day” – dupa ce ati fost acceptati si am facut aplicatia de finantare, va trebui sa va prezentati la universitate (cu dovada aplicarii online) pentru a vi se va inmana cardul de student, pentru a semna contractul si a va comunica orarul – practic in acel moment deveniti oficial STUDENTI la universitate.
Acte necesare
- Copie de pe “Diploma Level 5 BTEC” si “Transcript of results”
- Copie Pasaport sau Carte de Identitate
- CV ( Curriculum Vitae)
- “Personal Statement” – este un eseu de minim 250 de cuvinte in care veti raspunde la un set de intrebari (vi-l vom furniza de la noi la birou in momentul inscrierii)